BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Skal du være én af anførerne i handicappens superliga?
Er du en udviklings- og samarbejdsorienteret, entusiastisk leder, der handler på udfordringer og leverer resultater, så er den ledige stilling som centerleder på Spurvetoften måske en mulighed for dig!
Om jobbet
Stillingen som centerleder for Spurvetoften er en unik mulighed for at stå i spidsen for en anerkendt, veldrevet og innovativ organisation, hvor der både er plads til og et ønske om, at man sætter sit eget præg på tingene, men at man samtidig er garant for at fortsætte den udvikling, der er sat i gang.
Centerlederen har et særligt fokus i at fastholde Spurvetoftens mission om høj faglighed samt trivsel og livskvalitet i hverdagen for borgerne. Samtidig skal centerlederen stå i spidsen for en yderligere udvikling af dette, så Spurvetoften fortsat kan være et attraktivt tilbud med en høj faglighed og specialisering, herunder som VISO-leverandør inden for området.
Centerlederen på Spurvetoften refererer til Handicapchefen og indgår i centerledergruppen.
Tiltrædelse 1. december 2024
Vi forventer af dig
Vi forventer, at du stempler ind på vores ledelsesværdier, nemlig:
- at skabe resultater
- at spille hinanden gode
- at tegne fremtiden
- at ville noget
Du sætter høje standarder og vil noget på borgernes vegne. Du har styr på økonomien, driften og du spiller dine medarbejdere og kolleger gode, samtidigt med at du skal pleje vores gode og vigtige relationer til samarbejdspartnere.
Derudover forventer vi, at du:
- har en relevant faglig uddannelse bag dig
- er dygtig til at håndtere de faglige opgaver og udfordringer – evner at skabe udvikling for borgerne og samskabe med pårørende
- er i besiddelse af et højt personligt drive og skaber begejstring og følgeskab omkring dig
- har ledelseserfaring, herunder ledelse af og gennem ledere
- har indgående kendskab til og erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation
- har en tillidsbaseret og inddragende ledelsesstil – er god til at skabe relationer, både internt og eksternt
- er transparent og har stærke formidlings- og kommunikationsevner
- er fremsynet og visionær og tager ansvar for helhederne, samtidig med at der er styr på driften og økonomien
- har dokumenteret erfaring med økonomistyring
- er ambitiøs på Vejle Kommunes, Handicapafdelingens og ikke mindst Spurvetoftens vegne
Læs mere om job- og personprofilen profilen her.
Om os
Spurvetoften er et bo- og aktivitetstilbud for unge og voksne borgere med autisme og beslægtede handicaps.
Der bor 36 borgere på Spurvetoften. Boligerne er fordelt i 6 mindre bo-grupper. Det tilknyttede aktivitets- og læringstilbud "Troldehuset" er etableret på samme matrikel.
Der er samlet ansat ca. 160 medarbejdere. Ledelsesteamet består af 5 engagerede afdelingsledere samt den kommende centerleder.
Vi har en anerkendende og positiv indstilling til den enkelte borger og hinanden og har fokus på ressourcerne.
Vores grundholdning er, at det enkelte menneske til stadighed har mulighed for at udvikle sig. Derfor arbejdes der med at øge den enkeltes grad af selvstændighed og indflydelse på eget liv. Vi har fokus på etik i det daglige arbejde. Det skal være godt at være på Spurvetoften, og derfor arrangeres forskellige aktiviteter og arrangementer, som er med til at skabe livskvalitet og trivsel.
Vi tilbyder dig
En attraktiv lederstilling på et højt specialiseret område, hvor der arbejdes ud fra og ind i et professionelt praksisfællesskab, som sikrer levering, udvikling, kvalitet og effekt i tilbuddet til borgere. Kerneopgaven er ambitiøs og dette afspejler vores tilgang, indstilling og mindset i vores arbejde. En troværdig og professionel tilgang, og hvor den enkelte borger oplever ’den røde tråd’ i hverdagen.
Vi har en kerneopgave som lyder:
Min hverdag er mit liv
- et liv med succes
- et liv med mening
- et liv hvor potentialer frisættes
Vi tilbyder en levende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor der er gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Vi ser potentialer i ledelse i fællesskab og fællesskab i ledelse, som er et af vores nye spor i udviklingen.
Ansættelsesvilkår
Stillingen tiltrædes pr. 1. december 2024
Løn- og ansættelsesvilkår for stillingen som centerleder for Spurvetoften aftales i henhold til gældende overenskomster og aftaler med forhandlingsberettigede organisationer.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest d. 30. september 2024
Der er 1. samtale d. 21. oktober og 2. samtale d. 28. oktober.
Samtalerne afholdes på Kathrinehøj, Borgergade 19, 7080 Børkop.
Imellem 1. og 2. samtale vil der være test, ligesom du også her vil blive tilbudt en rundvisning på Spurvetoften. Du vil ifm. samtale 2 få en case, og må også her været indstillet på at afgive 2-3 referencer fra tidligere ansættelser.
Har du lyst til at vide mere?
Du kan læse mere Spurvetoften og Vejle Kommune på vores hjemmesider Spurvetoften og Vejle Kommune
Du er velkommen til at kontakte Handicapchef Peter Anders Larsen på tlf. 21 57 79 18 for en uforpligtende snak om jobbet.
Her kan du se, hvorfor det giver mening at arbejde hos os:
Mærk Meningen - Voksen Handicap
Profilanalyse
Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen.
Attester
Vi indhenter udvidet offentlig straffeattest.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=2b551245)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, H.O. Wildenskovsvej, 7080 Børkop
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108105