Har du styr på tal, sans for detaljer og lyst til at arbejde med økonomi og administration?Så er det dig, vi søger som økonomimedarbejder til Fællesadministrationen i Brejning.
I Fællesadministrationen får du fem administrative kolleger, som understøtter tre bo- og aktivitetstilbud – Skansebakken, Spurvetoften og Postens Vej.
Du vil få ansvaret for Skansebakken.
Om stillingen
Vi søger en engageret økonomimedarbejder, som understøtter Skansebakkens ledelse med en stabil og sikker økonomistyring, og som samtidig kan håndtere de administrative opgaver, der er knyttet til centret.
Vi tilbyder dig:
- Stillingen er på 32 timer (et andet timetal er også en mulighed)
- Mulighed for både faglig og personlig udvikling
- Et tæt samarbejde med ledelsen – særligt omkring Skansebakken
- En arbejdsplads med godt kollegaskab, høj faglighed og en løsningsorienteret tilgang til opgaver og udfordringer
- En hverdag præget af samarbejde, fleksibilitet og gensidig respekt
- Mulighed for at arbejde hjemme
- Flekstidsordning
Dine opgaver:
- Månedlig budget- og regnskabsopfølgning
- Lønopfølgning og sparring med afdelingsledere for Skansebakken
- Udarbejdelse af analyser og økonomiske rapporter
- Daglig bogføring og afstemning
- Beboer- administration og opkrævninger
- Borgerregnskab og intern kontrol
- Vedligeholdelse af data i Tilbudsportalen
- Ad hoc-opgaver og opgaver på tværs af centrene
Din profil:
- Du har erfaring med økonomi og regnskab, gerne fra en lignende stilling
- Du er rutineret bruger af Excel og gerne med kendskab til ØS Indsigt og NemØkonomi
- Du arbejder struktureret, overholder deadlines og har blik for detaljen
- Du trives med at arbejde selvstændigt, men er også en holdspiller, der hjælper hvor der er behov
- Du er serviceminded, imødekommende og bidrager til et godt arbejdsmiljø med dit gode humør
Vil du være med til at sikre en solid økonomisk drift og samtidig være en del af et stærkt fællesskab? Så glæder vi os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist den 08.12.25 der er samtaler den 12.12.25
Du kan forvente at blive præsenteret for en kort case i forbindelse med samtalen.
Vi indhenter offentlig straffeattest.
Flere oplysninger
Har du brug for flere oplysninger, så er du er velkommen til at kontakte os eller komme forbi Fællesadministrationen. Ring og aftal nærmere med centerleder Kim Madsen-Röchmann 21 59 29 17 eller KMIMA@vejle.dk
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Skansebakken, H.O. Wildenskovsvej, 7080 Børkop
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8b57c2d9-5eed-4adc-9f96-e37a0fae612a