Er du god til at jonglere med tal, løse puslespil, lave en sudoku m.m.?
Oplever du overenskomster og arbejdstidsregler, som rammen for kvalitet, trivsel og ikke mindst for en sund økonomi?
Kan du omsætte disse kompetencer, så vagtplanerne kan hænge sammen?
Kan du sige ja til ovenstående, så er du måske den, vi søger!
Om jobbet
Som vagtplanlægger på Atriumhaven, er du med til at sikre, at vores beboere får en god, tryg og genkendelig hverdag. Du har helt styr på vores vagtplaner og dermed er du med til at sikre en stabil vagtdækning med kendte ansigter og de rette kompetencer. Du skal være med til at sikre, at vores økonomi balancerer ved at kunne planlægge godt forud og være på forkant.
Din rolle som vagtplanlægger, er derfor meget central og du vil foruden vagtplanlægning også skulle forvente andre administrative opgaver. Du bliver et naturligt omdrejningspunkt for små og store administrative opgaver på Atriumhaven i tæt samarbejde med centerlederen.
Dine opgaver vil blandt andet bestå af:
- Udarbejdelse af grundplaner og udrulning af arbejdsplaner for social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, pædagoger, sygeplejersker, fysio- og ergoterapeuter
- Håndtering af dækning ved sygdom, ferie, kurser m.v.
- Ferie- og kursusplanlægning
- Indberette afvigelser i KMD
- Overblik over normtid, FO-dage, afspadsering, sygefravær, feriesaldi og fremmødeplaner
- Sikre optimal udnyttelse og fordeling af medarbejderressourcerne i henhold til den økonomiske ramme; så driften og fagligheden er sikret døgnet rundt og vi kan levere den forventede kvalitet til vores beboere
- Support af ledelsen af diverse administrative opgaver
Din uddannelse er ikke afgørende. Det vigtigste er dit kendskab til og erfaring med vagtplanlægning, overenskomster og arbejdstidsaftaler.
Tiltrædelse 1. april 2025 eller snarest derefter.
Vi forventer, at du:
- Har erfaring med vagtplanlægning og herunder vagtplanssystemer (gerne KMD OPUS) samt kendskab til relevante overenskomster og arbejdstidsaftaler
- Er rutineret IT-bruger, herunder excel-superbruger med kendskab til resten af Office-pakken
- Kan arbejde strategisk med rapportering
- Er en stærk dialog-kommunikator både mundtligt og skriftligt
- Har let ved at samarbejde med alle
- Skal kunne arbejde selvstændigt, systematisk og struktureret, men at du samtidigt kan håndtere løbende afbrydelser
- Mestrer stort overblik og er på forkant
- Har sans for økonomi- og ressourcestyring
- Hvor du kommer til at sætte stort præg på den nye kultur, der skal formes for Atriumhaven
- Hvor du bliver en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi sammen og på tværs af fagligheder har ansvaret for at lykkes med kerneopgaven
- Hvor der er plads til gode grin med hinanden og ikke af hinanden
- En organisation i udvikling og hvor vi i fællesskab skal udvikle hinanden
- Hvor du løbende får mulighed for faglig og personlig udvikling og en høj grad af indflydelse
- Hvor du har en høj grad af indflydelse og dermed mulighed for at være med til at sætte dit præg på opgaverne og på arbejdspladsen
- Med fleksibilitet i planlægningen af din arbejdstid og ferie – dog forventes det, at du møder alle vagtlag for at kunne tage dialogen
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og lokal løn.
Stillingen er på 37 timer/uge.
Om os
Plejecenter Atriumhaven ligger i Brejning ved Børkop og består af én hovedbygning og fire fløje. Lige nu er vi i gang med at renovere hovedbygningen og to af fløjene, som vi i første omgang tager i brug til det nye plejecenter. Der bliver 28 pladser i alt. Én afdeling med ti pladser for borgere med svær demens og en anden afdeling med ti pladser for borgere med psykiatriske sygdomme og plejebehov. Herudover oprettes 8 aflastningspladser, som er for demente borgere.
Vi forventer, at det nyrenoverede Plejecenter Atriumhaven åbner for beboere den 1. maj 2025.
Flere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte seniorchef Hanne Reinholt på 20 37 52 76 eller på harei@vejle.dk.
Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som vi skal modtage senest den 24. februar 2025.
Der vil blive afholdt samtaler den 26. og 27. februar 2025.
Straffeattest
Vi indhenter offentlig straffeattest med samtykke ved ansættelse.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=85228f1e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vejle Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Vejle Kommune, Buen, 7080 Børkop
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/eed52d5c-87c9-43da-9818-69e7ad66fd3b