Administrativ specialist søges til spændende projektstilling i dynamisk organisation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Kan du være i en afdeling som står på hovedet for at løse opgaver til gavn for hele organisationen?
En afdeling der er under stadig forandring og hvor der er er øget fokus på udvikling af arbejdsgange, effektivisering og digitalisering?
 Om jobbet
Vil du være med til at forme den nye retning - og har du mod på at der er meget nyt? Så er denne stilling noget for dig

Vi søger dig der kan lide at "nørde" med en bred opgave pakke. Det er derfor "et must", at du er struktureret, velorganiseret og har en god forståelse for samarbejde og kommunikation.

Vi søger en ny kollega, der kan lide at sidde med alsidige administrative opgaver. Blandt andet en del HR-opgaver - herunder ansættelser, ændringer i ansættelser, flexjob aftaler, frigørelsesattester m.v. Derudover vil der være daglige opgaver i ESDH -systemet Sbsys.

Du vil få nøgleopgave som administrator i fagsystemet Sensum Bosted, samt økonomiske lidt økonomiske opgaver som bogføring, kasseafstemning o.lign.
Du vil naturligvis få en grundig oplæring i de konkrete opgaver, med mulighed for at præge dine egne opgaver.

Du skal være god til at indgå i et fællesskab, hvor opgaver og udfordringer løses via sparring med dine kolleger.
Du vil få fast base i et team med 7 medarbejdere. Vi lægger vægt på et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor vi er optagede af at være hinandens gode kolleger. Du vil komme til at samarbejde meget med afdelingslederne vedr. rekruttering og den administrative del der følger her.
Systemerne vi arbejder med og i er, ESDH-systemet Sbsys, X-flow, Microsoft Office-pakken; EG Sensum Bosted, ØS-indsigt, KMD Rollebaseret mv.

Der er tale om en projektstilling på 3-årig med mulighed for forlængelse.
Stilling er på 37 timer pr. uge.
Tiltrædelse snarest og senest den 1. september 2024
 Vi forventer af dig

  • At du har en relevant administrativ uddannelse.
  • Har flair for eksisterende og nye it-systemer og digitalisering generelt.
  • Fleksibilitet ift. opgaveløsning.
  • Du er omstillingsparat og har gode kommunikative kompetencer.
  • Erfaring fra lignende stilling og med de IT-systemer vi bruger, er en fordel, men ikke et krav.
 Din personlige profil
  • Du er struktureret, kvalitetsbevidst og kan bevare overblikket – også når det går stærkt.
  • Du trives i en organisation i forandring.
  • Du bidrager til det gode arbejdsmiljø og sætter pris på et godt grin.
  • Du er udadvendt og serviceminded.
  • Du kan arbejde selvstændigt, tage initiativ og er selv undersøgende på mulige løsninger – gerne med inddragelse af relevante kollegaer.
 Om os
Bifrost er et tilbud til børn og unge med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, og børn og unge med autisme spektrum forstyrrelser. Vi kalder det unikke børn, med specielle behov!
Med udgangspunkt i det enkelte barns ressourcer og behov, tilbyder Bifrost individuelt tilrettelagte indsatser, målrettet barnets udvikling og trivsel.

Afdelingen du bliver en del af, servicerer vores 6 afdelingsledere i organisationen.
Vi er i afdelingen 7 specialister og tekniske servicemedarbejdere og din leder.
Du vil også i hverdagen arbejde tæt sammen med vores centerleder.
Du vil få base, i vores administration, på Overbyparken 30b i Børkop.
 Vi tilbyder dig
  • Et spændende og udfordrende arbejde med en stor grad af selvstændighed under ansvar.
  • Et meningsfyldt og afvekslende arbejdsliv, hvor din indsats har stor betydning.
  • Stor indflydelse på egen tilrettelæggelse af arbejdet.
  • Mulighed for løbende udvikling og effektivisering af området.
  • Faglig sparring.
 Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne i Ny løn. Stillingen er en minimum 3-årig stilling på 37 timer/ugen. Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest 1. september 2024.

Der afholdes samtaler den 4. juli 2024
 Ansøgningsfrist
Send os din ansøgning senest den 24. juni 2024
 Har du lyst til at vide mere?
Har du spørgsmål eller ønsker at vide mere stillingen, er du velkommen til at kontakte Vicecenterleder og afd. Leder for administrationen Nadia Svoldgaard på mail: nadsv@vejle.dk eller mob. 92 43 09 18
Du er velkommen til at læse mere om Bifrost på vores hjemmeside www.bifrost.vejle.dk
 Attester
Vi indhenter børneattest og offentlig straffeattest med samtykke.
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=72122295)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, Overbyparken, 7080 Børkop

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6055524

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet