Regnskabsansvarlig til nyt domicil i Børkop

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som regnskabsansvarlig bliver du ansvarlig for vores regnskab og økonomi, med alle de økonomiopgaver der relaterer sig til vareflowet i en engrosvirksomhed, samt de tilhørende funktioner med bl.a. månedsopgørelse samt lønadministration.

Ambitionsniveauet er højt og du bliver en del af en mindre sammentømret virksomhed, som i mange år har skabt gode resultater. Du får ansvaret for at vi løbende har et præcist billede af hvordan vi præsterer på det økonomiske område.

Jobbet

Det bliver din primære opgave at sikre at den økonomiske styring bliver foretaget til tiden og i den rigtige kvalitet.

Dine væsentligste arbejdsopgaver bliver:

  • Daglig bogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Momsopgørelse og betaling
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af det årlige budget
  • Udarbejdelse af månedsregnskab samt gøre årsregnskab klar til revisor. Vores rapportering er optimeret, så vi få dage inde i en ny måned har vores månedsregnskab
  • Lønadministration for funktionærer og timelønnede
  • Øvrige administrative opgaver

 

Angående IT er alle vores data placeret i skyen og vi har sidste år konverteret til ERP systemet Uniconta.

Personen

For at få succes i jobbet er det en forudsætning, at du har en god indsigt i bogholderi og regnskab gerne fra en engrosvirksomhed med internationale relationer eller fra at have arbejdet med en engrosvirksomhed i en revisionsvirksomhed.

 

I øvrigt kan man sige om dig at:

  • Du har erfaring med anvendelse af ERP-system (gerne Uniconta) samt Excel.
  • Du er selvstændig med et godt drive og leverer dit arbejde til tiden og i den rigtige kvalitet
  • Du arbejder med en god struktur og orden, der sikrer at alt bliver gennemført med den nødvendige dokumentation på den mest effektive måde
  • Du er engageret og serviceminded, med en åben og positiv tilgang til såvel opgaver som til kunder og kollegaer
  • Du er kendetegnet ved at være en ansvarlig og pålidelig person, der er stabil og ærlig
  • Du bor i fornuftig køreafstand fra Børkop (mellem Vejle og Fredericia), hvortil vi flytter i løbet af kort tid.

 

 

Dine muligheder

Du får frihed til selvstændigt at løse dine arbejdsopgaver samt at være sparringspartner til virksomhedens direktør. Vi har en vækststrategi, og der er særdeles gode udviklingsmuligheder i et uformelt og resultatorienteret miljø. Lønnen forhandles individuelt og modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.

 

Du får mulighed for at gøre en forskel i en mindre virksomhed, hvor kulturen er kendetegnet ved at vi opleves som hjælpsomme, ordentlige og respektfulde.

Ansøgning og CV

Er ovenstående rammer og opgaver interessante for dig er du velkommen til at sende din ansøgning og CV til os på: 

ryholl@godtbergsen.dk 

Du er også velkommen til at kontakte Adm. Direktør Jan Ryholl, hvortil stillingen refererer, på telefon +45 40 76 70 05 for at høre mere om stillingen. Enhver henvendelse behandles fortroligt.

 

Godtbergsen A/S er en markedsledende grossist af gaveartikler og souvenirs med stærke kunderelationer i hele norden til detail- samt turismesektorerne. Godtbergsen A/S er grundlagt i 1940 og har i 2019 gennemført et generationsskifte, hvor der er sat nye ambitiøse mål for fremtiden.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

GODTBERGSEN A/S, Kystvejen, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952829

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet