Økonomimedarbejder til Fællesadministrationen i Brejning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Vi søger en økonomimedarbejder med en stærk personlighed og gennemslagskraft til regnskab og administration, der vil være med til at sikre stabil og sikker økonomistyring for 3 større bo- og aktivitetstilbud – Spurvetoften, Skansebakken og Postensvej.
 Du tilbydes
En stilling på 33 timer i ugen med gode personlige og faglige udviklingsmuligheder i et dynamisk miljø med særligt ansvar omkring Spurvetoften
Der er et godt arbejdsmiljø med kolleger, der vil samarbejdet på tværs i opgaveløsningen.
Der er en fælles ånd med at være løsningsorienteret også når der opstår en problemstilling.
 Om stillingen

Stillingen har overordnet følgende ansvarsområder:

  • Månedlig budget- og regnskabsopfølgning
  • Månedlige lønopfølgninger med lederne på Spurvetoften
  • Understøtte ledelsen med tal, analyser og rapporter inden for budget og regnskab
  • Daglig bogføring og afstemning
  • Ind- og udskrivning af beboere
  • Beboeradministration / opkrævninger
  • VISO indtægter opfølgning
  • Opgaver op tværs af centrene
  • Diverse ad hoc-opgaver
 Personprofil
  • Du har erfaring med at have overblik over mange forskellige opgaver
  • Du er rutineret bruger af Excel
  • Du har erfaring med ØS Indsigt eller har let ved at sætte dig ind i nye systemer
  • Du har erfaring i at arbejde med regnskab og økonomi og har praktisk erfaring med rutinerne i en økonomiafdeling fra en tilsvarende stilling
  • Som person er du udadvendt, vedholdende, har stor ansvarsfølelse, er fleksibel, arbejder struktureret og målrettet med dine ting og overholder aftalte deadlines
  • Erfaring med at gennemskue og være målrettet, hvis der opstår fejl. Der skal rettes.
  • Du kan arbejde selvstændigt og har blik for, om der er kolleger, der har brug for en hjælpende hånd.
  • Forretnings- og udviklingsorienteret
  • Du er i besiddelse af et godt humør og bidrager til at fastholde en god omgangstone og et konstant fokus på samarbejde
  • Du er serviceminded – vores opgave er at servicere de tre centre og den centrale administration.
 Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på 33 timer ugentlig med tiltrædelse 1. marts 2024.
Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.
Ansøgningsfrist

24.1 2024
Der er samtaler d. 29.1.2024

Du skal forvente at blive præsenteret for en kort case i forbindelse med samtalen.
Vi indhenter offentlig straffeattest.Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte os og høre nærmere om stillingen - og vil se frem til, at du henvender dig.
Kontakt: Susanne Bjerg Abildgård mobil 51489406  eller Tina Hellerup mobil 23690005
Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen "Send ansøgning". Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ede53e63)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vejle Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Vejle Kommune, H.O. Wildenskovsvej, 7080 Børkop

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968410

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet